10 sept 2008

Sommaren i oordning

Nu skall här uppdateras! Inte i ordning och ibland helt irrelevant information om vårt liv men det kan ibland hänga samman med att det är något foto jag gillar eller en anekdot som är roligare i tal än i skrift.
Äsch, det det hänger på är att jag är helt förvirrad, inte sovit på såååå länge, ammas sönder, skrik, kaos och tandagnisslan. Och däremellan vill jag ju ha roligt och umgås och KAN inte ligga i sängen och dra mig och jag VILL ju vara med på allt etc etc. Och så blev jag helt bloggad, dvs, gick in i bloggstatus 0, blogg i huvudet, roliga analyser och jämförelser och DET HÄR måste jag bara skriva ner på bloggen men så har jag guldfiskminne och kommer inte ens ihåg lagom till att hinna öppna datorn. och då är det bara att gilla läget som man nu ska göra i Sverige. 9 000 000 kan inte ha fel, man gillar läget.

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Ingen fara! Vi mindre blygsamma läsare av din blogg som droppar kommentarer emellanåt (no pun intended re förra inlägget) har roat oss kungligt med presstaleskvinnan Rebecka och HRM Mamma Lena!

(Jo jag brukar prata om mig själv som "vi")

Gött att du e tebaks bara liksom änna då va...

Viktoria Löwenthal dijo...

Tack tack tack!!!

Du sitter snart vid våra familjegatherings i malmö, börjar bli en i familjen tycks det som. Den dagen baba skickar med kakor till karlavagnen, då vet du...

Anónimo dijo...

Gala lär väl vara runt 8-månader nu? Fasen när hon inte vill skiljas ifrån mamma....och hålla koll på att hon inte har försvunnit, vad är då bättre än att ha en tutte i munnen. Du har mitt fulla medlidande, men som du säkert vet, det blir ju bättre!!
kramis
Helena

KARLAVAGNEN dijo...

Å ni är hjärtligt välkomna ut till stugan på Skånes östra del!