26 sept 2008

Gamla flickvänner

Internet har ju gjort massa grejer möjliga, man kan hitta bekanta on line, ta upp gamla kontakter etc. Feed-grejsen med flaggorna har ju gjort det ÄNNU mer spännande, för man kan se vilka som söker på en själv..eller som i fallet att någon sökte på rogge, nåååågon som är hans ex och som bor i ett land som har ett löv på sin flagga...
ha ha, jag skrattade ihjäl mig när jag såg det. Rogge frågade (som alltid) hundra frågor (vad ser hon då? vart kom hon in? vad sökte hon på sade du? Åhh, såg hon det fotot då, på dig, och vad VACKER du är, såg hon det? Vad har hon läst mer? HEEEEII! ROGGE!! Jag vet väl för fan inte svaret på allt det där?!), och var stolt över att min blogg är så fin (jo men det tycker vi) och att hans tre kvinnor (las mevas tres donas) är så vackra och fina.
Men sådant kan man ju förstå, man vill ju av någon anledning att alla ens ex skall tänka: "Shit så jäkla bull att det inte blev vi", även om man inte ägnat dem en tanke till nu.


2 comentarios:

Betty & Rosalie dijo...

ja, jag vet inte om jag är full eller bara inte fattar någotning!! Men vad vet jag som befinner mig i ett land som totalt kolapsat? Hur som helst vem har en tanke på vem? Fattar noll?!?

Viktoria Löwenthal dijo...

du är bara full. gilla läget