26 sept 2008

Fredagsmusik again

D.A.D It´s after dark

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Du har absolut en bra musik smak, det här gänget lyssnade jag på i mina unga år. Synd att mor min har en sån långsam internet uppkoppling att det inte är någon större idé att se på video.

Varför står det under varje bloggcitat upplagd av Natalia Blaser y Viktoria? Vem är Natalia - din hemliga sekretare?

Viktoria Löwenthal dijo...

Ja men visst var de underbara!! Kul att du också tyckte det (Helena? Kan det vara så att uppsala lyssnade på dessa glada danskar?).
Natalia ja..hmm...vad hände där egentligen? aj aj aj...men nu är felet åtgärdat, tur att man är snabb...

Anónimo dijo...

hEJ SNYGGING,

hAR SMS:AT DIG IKVÄLL DÅ JAG saknade DIG!!! Ups CAps Lock på... Men det var så dålig svenska i det där sms:et att jag knappt kunde utläsa efteråt vad jag själv skrivit. Sänder det nog ändå senare esta noche. Jo, till saken: De här numeraGUBBARNA såg jag i somras på en svettig utomhuskonsert i gassande sol, tillsammans med 55000danskar. Det var bannemej en upplevelse, ha!! De är nationalidolier big tajm. Nu är det kojsdags. Jo förresten, han spexaren i ljust hår- det är hans mor som syr hans utstyrsel! Det du... ü & rr från hilein!!!!!!!!!!!!!!!!!!