10 sept 2008

Så har vi aldrig sett dem..



Jag var så liten när mina föräldrar skildes så jag har, till skillnad från mina äldre syskon, inga minnen av dem tillsammans.

Då våra kära Bombom 97 år gammal slängde in handduken hade vi liten mottagning (tja, om man nu kan kalla det så när det bara var vi nämsta familj, Bombom hade inte så mycket kompisar kvar) och hur det nu kom sig så dök pappa upp solokvist och om man hade velat hade man kunnat låtsas att ja, så här är det.

Tro nu inte att jag har någon längtan att det skulle vara så som det ser ut att vara på bilden för jag känner dem ganska bra båda två och önskar dem allt gott - på varsitt håll med respektive eller utan respektive men tillsammans..njae kanske nog faktiskt inte.

1 comentario:

KARLAVAGNEN dijo...

åh, Bombom kastade in handduken? Ja vad säger man? 97 år gammal är en aktningsvärd ålder. Hellre att man får avsluta på ett värdigt sätt, vilket jag hoppas att hon fick.

Fin bild på dina föräldrar!