5 nov 2008

Wow, wow och åter wow



Ser ni allvaret i hennes ögon? Man blir inte äkta prinsessa bara så där, se bara på Letizia.


De senaste dagarna har Junia innan hon somnat sagt: "Mamma, du måste säga till Pare Noel (tomten) att han säger til Tingeling att hon skall komma och göra så att jag får vingar på riktigt och så att jag glittrar och får en rosa klänning och ser ut som en ängel!"


Ikväll sade hon absolut ingenting. Inte ett smack kom över hennes läppar. Så fylld var hon av denna klänning. Lyckan var fullständig.
Tusen tack Betty och Rosalie - Junia ville genast skicka en present till er och sade:
-Jag vet! Vi kan skicka Pippi!
-Vad då Pippi?
-Ja det fina kortet jag fick av mormor!
-Öh..ja det kan man ju kanske göra, eller köpa ett annat...
-Nej, det jag fick av mormor.
Nu skall vi öva vinkningar så det står härliga till (ja för jag blir ju typ Drottningmoder nu).

3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Ja men det är ju det finaste hon har näst efter klänningen. Det är ju en ära! Var glad at hon inte vill skicka bort Gala! ;-)

Anónimo dijo...

Oh, strålglansen i de ögonen är verkligen bedövande och det upplysta allvaret påminner om när hon såg den nyfödda Gala, som hon säkert skulle kunna tänka sig att vara av med då och då, hon har bara inte kommit på idén att packa in och skicka iväg henne till nåt annat ställe. Mormor Lena

Rebecca Löwenthal dijo...

Hej Junia,
du är vacker som en svansjönballerina i din nya fina klänning! Jag tror att både Isaac och Milton önskar att de hade fått vara lika prinsessfina.
Pusspuss
från moster Rebecca