10 nov 2008

Gala is no longer a fatty






Gala har sedan födsel haft södra Europas fetaste lår, men efter lite över en veckas väldigt ensidiga kost bestående av tre tuggor vad vi än serverar och resten bröst så har hon halkat ner UNDER medelviktslinjen.
En skam för vår familj!
Så jag rullade undan mattan under matsalsbordet och lät henne "go native" (uttrycket helt fel använt här, I know, men det kändes så..bra? så rätt? Med mina över 130 poäng i antropologi anser jag mig ha rätten att använda uttrycket hur och när jag vill. Varför 130 p och ingen examen? En av Erasmus små fallgropar gott folk, men det är inget jag sitter och tjurar över, antropologi är så roligt så det hade jag kunnat läsa lite när som).

1 comentario:

KARLAVAGNEN dijo...

Vilken tur att tvättmaskinen funkar igen!

Tror jag ska prova samma metod i jobbets restaurang imorgon.