19 nov 2008

Bancaja

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Ska jag skicka nya non-stop? Hälsa Rogge att jag fortfarande är helt chockad över hans knaprande. Puss. svärmor Lena

Rebecca Löwenthal dijo...

Ja,
en gruvlig historia var det:-) hoppas samtliga återhämtat sig...

KARLAVAGNEN dijo...

Knaprande? Har ni möss? Å var det nappar i tvättmaskins filtret? Å vad säger Gala om det?

Ho-hoooooo? Var är ni?

Rebecca Löwenthal dijo...

Jag tror att familjen har tagit time out. Tröttheten är nog överväldigande och de små ynka öarna av energi fördelas nog på att bara vara, så vi andra får nog inse att bloggen inte kommer att uppdateras förrän alla sover som de skall om nätterna. Vi hoppas alla att det snart kommer att bli så, annars får vi väl ses här när barnen fyllt 18 och flyttat hemifrån:-)

KARLAVAGNEN dijo...

Aha, det är förståeligt. Äsch, ska vi vänta tis glina är 18? Vi kan la fika i Malmuoe nästa sommar - Zoegas!

Om jag lovar att inte försöka prata skaunska och ni oxå får en syl i vädret?

Anónimo dijo...

snàlla Lòwenthal skriv,vi hàr i Sanremo saknar dina roliga inlàgg:D
Hur gàr det med homeopatin,sover hon inte àn?
Maria

Anónimo dijo...

Jag saknar också dig! Hoppas att allt är bra med er.
kram Helena

KARLAVAGNEN dijo...

Nu har du fått ett sk. blog-pris av mig för du är bäst när du är på bettet!