7 nov 2008

Freeeedaaaaaaaaaaaaaag

Som trött förälder är det ju knappt någon skillnad om det är helg, det enda jag vill är ju att sova en natt, strunt samma om det sedan infaller på en lördag eller en måndag. Idag är det lite av D-day, 10 dagar sedan Gala började med sin homeopatmedicin och enligt homeopaten skulle det ta 10-15 dagar.

I går var jag nära att placera en bomb utanför hans mottagning (vågar man skriva sådant nu för tiden ens på skämt? Kommer jag nu kopplas ihop med den härliga separatiströrelsen från norra spanien//no names då jag inte vill att någon skall googla på dem och hamna på min sida) då Gala vaknade efter 10 minuter, igen efter 5, igen efter 20..men men, fortsätter det så här lär jag ha en cuerpaaaazo nästa sommar!

3 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Så trött att du lägger upp en video som inte är tillgänglig?

Elin dijo...

Ja nu vet jag preeeeecis vad du menar. Men du har ju "lidit" längre än jag,jag har än sá länge bara 1 veckas erfarenhet. Ringer sá fort jag fár en hand över och kan föra en normal konversation utan att börja gráta,dessa hormoner.......
Kram

Viktoria Löwenthal dijo...

Kollade och den är visst då tillgänglig. det kanske är du som har ngn vuxencensur inkopplad.

elin: jag skriver ett mail