4 nov 2009

Världens bästa mamma - Uppe med tuppen

Idag skulle Junias klass på utflykt till en skog och pannkakor var beställda. Efter att ha tänkt till så bestämde jag mig på att chansa och gå upp i ottan hellre än att försöka grädda dem när jag är som mest trött, dvs vid denna tid. Den där timmen som man vann den har vi liksom inte absorberat ännu så vi fortsätter att vakna vid klockan 06 (ja inte jag frivilligt då) och har en massa tid på oss till allt möjligt innan Junias skola börjar klockan 09. Jag kände mig otroligt snäll där jag stod i morgonrock i stekoset, världens bästa mamma helt enkelt! Försökte mig på lite bilder där mitt glada morgonhuvud fick vara med men tyvärr blev det censur på dem alla. En sak att vara världens snällaste, helt annat att vara världens snyggaste..

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Åh lite Barnen i Bullerbyn idyll alltså. Underbart!

Anónimo dijo...

nänä, du var säkert världen snyggaste också!! pannkakspussar från Ylva