26 nov 2009

Fladdrande rena vita gardiner




Tvättade alla gardinerna och de har hängt så fint och torkat ute på terrassen. Nu när jag gick ut för att ta ner dem (iklädd linne, ingen kofta, ingen jacka...nä jag är ledsen, var bara tvungen att tala om det...) så har de släpat ena sidan i marken och är nu bra mycket skitigare än innan jag tvättade dem (ja inte den som Greta använde för att torka av sig i fejjan med, den är nog renare nu än tidigare TROTS släp-i-marken). Fotot är inte mitt, blev för sur för att ta kort på katafuckinstrofen.

2 comentarios:

Selmas o Gretas krypin dijo...

hahaha..ja skitigare är ju svårt att föreställa sig...Spaghetti & köttfärssås var det visst ja...

Viktoria Löwenthal dijo...

Jajamensann, jag har lyckats ignorera fläckarna i tja, ngn månad nu...vikt och vikt in...

men nu är det ju snart jul så.