5 nov 2009

Snygg i håret

Idag var jag och provade en ny frisör efter att Lisa tipsat mig om den fantastiska Veronique. Verkligen outstanding nice, i synnerhet Veronique själv, en 100% fantastisk, höggravid och superkreativ kvinna. Lokalen är cool, en liten salong insprängd i ett art gallery i barrio gotic, och de bjuder på marockanskt te och superpersonlig service. Inget snack här om att klippa på ackord, en och en halv timme tog det att klippa av mig de dryga 15 centimetrarna som stört mig en längre tid. Jag ser fortfarande inte ut som Liz Hurley men jag börjar tro att det är av andra orsaker..

Hon pratar engelska, spanska och franska flytande och är utbildad hos Tony& Guy i London.


Kolla in hennes fina websida på: http://www.lepetitsalonbarcelona.com/

3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Näää, jag vill också hitta en bra frisör!!! I detta olivoljans förlovade hemland.

KARLAVAGNEN dijo...

Fast jag vill ju egentligen gratulera dig!!!

Unknown dijo...

Hehe, tack!