3 nov 2009

Så fantatsiskt fult!

Idag när jag hämtade Gala på dagis hade hon fantastiskt fula kläder på sig, fula, små, illasittande och kombinationen - olidlig! Min första tanke var att hon hade kladdat ner sig helt vid maten och att våra byteskläder som vanligt inte var i ordning varpå de fått gräva i någon allmän säck med kvarglömda kläder.

Men nä, det är Rogge som sin vana trogen lyckats gräva djuuuupt in i garderoben och hittat en mischmasch av sådant som är smått/skall kastas/nödfallskläder om tvättmaskinen skulle gå sönder och förbli trasig i två månader. Jag menar . med tanke på MÄNGDEN kläder just Gala har så är det ett under att han inte kunde få till det på annat sätt. Men jag skall ingenting säga, jag lovar. Han tyckte säkert att hon var jättefin. Kom sedan till Junias skola men då var jag i alla fall förberedd...

Bildbevis? njae...tycker synd om de försvarslösa barnen..

No hay comentarios: