2 nov 2009

Papi hänger i taket



Honeycave och Fredrik Karlsson - sicka minnen!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

vem är killen? fredrik karlsson. jag känner igen honom men kan inte placera!

Viktoria Löwenthal dijo...

ja beroende på vem DU är kan jag ge dig svaret, är du mig känd eller okänd?

Lina dijo...

jag är dig okänd men du är mig känd. har läst din blogg i några månader nu. faktiskt för att få lite koll på vardagslivet i spanien. min fästman arbetar och bor i barca och vi står och väljer mellan att slå oss till ro i spanien eller sverige.
och om videon med honeycave är jag fortfarande förvirrad. lyssnade mycket på dem under storhetstiden men har inget minne av att jag sett den här videon. tycker namnet och ansiktet på killen är bekant.

Unknown dijo...

Hej Lina, ok, då förstår jag.
Fredrik Karlsson var en malmöprofil (är kanske igen?), uppträdde länge som David Bowie och gjorde det riktigt bra, hängde mycket i barsvängen och på efterfester. sedan var han med i melodifestivalen med låten långsamma timmar.

att papi hänger i taket är en förvirrad natt med bl.a fredrik och hans syster och vansinnigt mycket pizco som jag tagit hem från chile...