2 feb 2009

Till röntgen

Har tagit mig två dagar att bestämma mig..röntgas eller inte röntgas. Inte för att jag skulle ha några moraliska/fysiska funderingar emot men däremot har jag väldigt svårt för ineffektivitet och är det något som jag förknippar Mataros sjukhus med så är det just det..låååånga låååånga väntetider.
Men eftersom vi skall till England på torsdag tänkte jag att det kanske kunde vara bra för TÄNK om jag sitter där och plötsligt får mer ont och skulle behöva söka upp ett engelskt sjukhus och sitta där i något gammalt väntrum..nej fy.
Jag tror faktiskt inte att det är så illa men min kropp är ju inte den som klagar i onödan så ibland kan det vara bra att checka, kan vara värre än vad jag tror.
Tar med mig nummer 2 i Garnethill-triologin av Denise Mina (http://www.denisemina.co.uk/contents/books/exile.htm) så får de gärna dröja hur länge de vill!

No hay comentarios: