2 feb 2009

Postmortem



Som gammalt Kay Scarpetta-fan kan jag ju inte låta bli att tänka på henne då jag ser min fot idag (för första gången sedan i lördags). Som alltid ser det värre ut i verkligheten, flashen tar bort en del av gröngråskalan.


Inget brutet, ett ledband av och eventuellt drogs lite benflis med i rycket.
Nu skall jag lägga mig i badet och njuta, avi Joan hämtar Junia och h ar Gala med sig, han såg dessutom fel på klockan så jag fick 40 minuter extra för mig själv! Vardagslyx!

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Åååh,krya på dig! Gillar du också Scarpetta? Jag meed...

Selmas o Gretas krypin dijo...

Men UJUJUJ!!! Kan se den framför mig "Live"...möglig och Ha det så mysigt i Birmingham!!! Försöker slå en pling innan.../Kram

Selmas o Gretas krypin dijo...

hahhaha...blev ju en HELKONSTIG mening...?! Vet inte vad som hände...Jaja..ONT ser det i allafall ut att ha gjort!! GOD BÄTTRING skulle det bland annat stått....;-)

Viktoria Löwenthal dijo...

Karlis: Jaaaaaaa, jag är stort scarpetta-fan, har till och med hennes kokbok (förlaget zeta som jag läste för anade att jag var en av de få i världen som skulle kunna tänkas uppskatta den...)

Maria: Jag ringer!