17 feb 2009

Hon kom hon städade hon segrade!!


I morse tyckte jag nästan att Rogge var snygg igen, så där som jag tyckte f.G.

Nu när jag tittade mig i spegeln tyckte jag nästan att JAG var snygg också. De där blemorna som jag antog var någon slags pigmentsförändring (man hör ju så mycket om et) visade sig vara att spegeln bara var solkig och det har älskade underbara senyoreta Grecia tagit hand om nu (jo visst alla ni spansktalande, visst har hon det pampiga förnamnet Grekland!).Hon var själv otroligt stolt över vad hon åstadkommit och jag fick en lång lapp på olika medel och svampar jag skall köpa till nästa gång. Nästa gång...hon vill komma tillbaka!!



Förresten tycker jag att det är lite Beckhamvarning på den fotot. Ja Rogge skulle alltså vara Posh då för David är sällan ute och går med jätte-komma-undan-paparazzis-kliv med barnen. Posh med blicken neråt, ungen som trotsar lite och med nyfikenhet kollar in den ettrige fotografen..


3 comentarios:

Anónimo dijo...

smart drag av fru Grekland att putsa upp spegeln första dan!
Vad glad jag blir, att du lyckades hitta en bra städtant!

KARLAVAGNEN dijo...

Håll fast vid henne Fröken Grekland! Om hon fortsätter vara bra! De är guld värda; bra städhjälper.

Viktoria Löwenthal dijo...

ja jag duttar med henne som bara den, hon får gott nespressokaffe och tila att kopla av med innan hon skulle hem och bocata och allt vad det var!