15 feb 2009

För övrigt kan nämnas..




..att ett shitty år tagit ut sin rätt och vi är fullständigt slutkörda, 100% superirriterade, zero tålamod och att rejäla punktinsatser satts in för att rädda det som räddas kan. Efter långt samtal i går kväll kom Rogge och jag fram till att vi skulle göra en extra ansträngning för att inte irritera den andre partnern. Bland det som irriterar mig mest hos Rogge är att han:
1) ALLTID lämnar sin disk vid sidan av diskhon och aldrig sköljer av den. Till detta hör att veta att denna lilla bit diskbänk är den enda vi har att laga mat på/bre mackor på/ställa av saker på vägen till någon annanstans etc. vilket betyder att man blir EXTRA störd om den alltid är belamrad.
2) Har en vana att alltid klä på sig själv och flickorna i vardagsrummet och det som sedan blir över av ratade kläder och t.ex pyjamasar får ofta ligga kvar där de togs av.
Vi pratade om detta igår kväll klockan 23.15 cirka.
Korten tagna klockan 20.00 ikväll.
Suck eller snarare:
FAN JÄKLA HELVETETS MÖG JAG BLIR GAAAALEN!!!!!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jag tror minsann att du lever mitt liv. Vi pratar/grälar, han ser ut som att han förstår, vi gör nån slags överenskommelse, och sen händer... inte ett jävla skit :)
Maria i norr

KARLAVAGNEN dijo...

HMM, jag tror på non-stop norpande katalanske mannen. Jag tror att han lyssnar och bättrar sig. Det måste han ju... Han kan ju inte bete sig som en Madrileño ju (jepp, använd argument som gör ont)...

Strongt att du sa precis som det var!

KARLAVAGNEN dijo...

Nä vänta nu... igår kväll och sedan .. ikväll. Nää nuuu...

Viktoria Löwenthal dijo...

Maria i Norr: Vad sade du? Lever vi alla samma liv? Alla kvinnor? Nähä, inte alla har det så skrek någon argt nu från bakre raden i salongen...Tur för henne då..om dte nu är sant...

Karlis: Ja visst, inte ens 24 timmar förflöt!!
Skall börja kalla honom Figo..se om det biter..Skiljsmässopapprena på bordet inom en vecka (hans advokat skickar dem då han hörde den yttersta förolämpningen).