12 dic 2008

Thank god han inte kom för några veckor sedan...

Fick ett mms idag. På bilden en cirkusvagn.
He´s back, mannen med trikåerna, det slickade håret och mustachen.
Vilken tur att han inte kom för typ 3 veckor sedan för då hade jag nog
A) Rymt med cirkusen (och ja, med akrobaten då)
B) Brutit ihop och sedan gått med i någon religös sekt
Nu gör jag (förhoppningsvis men man kan ju aldrig veta) någotdera utan möjligtvis ser jag till att vi (trikåkillen och jag alltså) kan bli kompisar på Facebook och så lever jag ett lagom dubbelliv med honom där.

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Vickan gillar män i trikåer som inte har ett S på bröstet... Hmmm.

Hoppas läget är bättre. Inga non-stop i Madrid - men testa med M&M's!

KARLAVAGNEN dijo...

God Jul, Feliz Navidad y Bon Nadal och Happy Hanukkah!

Fika 2009 i Skaaaune?

Viktoria Löwenthal dijo...

God jul på dig du! Ör du i svea eller har du överlevt en madridjul?

fika i skåne? flyttar du dit?

måste genast in och uppdatera mig på din blogg, har inte hafdt datorn igång på evigheter

KARLAVAGNEN dijo...

God fortsättning. Nä, jag blifver i Madrid ett tag till trots tappra försök att överge staden. Hus i Skaune har jag och där bor väl din press-sekreterare som jag tänkt fika med i sommar (du får givetvis även vara med om du vill). ;-)