12 dic 2008

Bara för att få känna sig cool - I feel like Clooney

Jo då, det var bara låddan man fick, inget i den. Och efter att ha sökt på olika forum så ser jag att det skall vara en svensk till å klaga, mina spanska medsystrar är så nöjda så med sin fina presentask;
"...Quedas muy bien si sacas la caja con tus invitados. Con la cafetera tan mona yo al principio la ponía a la hora del café a un lado de la mesa y la gente escogía.También tienen tazas y platos muy monos, aunque yo de eso no he comprado, tengo mis juegos de café.."
Quedas muy bien..ja herre jisses.
Men håll med mig, visst ser det ut som att man skall få den full: http://www.nespresso.com/precom/n_member_es_es.html


3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Totally! Hade du varit lite mer Madrid-stridig så hade du levt rövare tills du fått åtminstone tio små kapslar.

Anónimo dijo...

Synd att Clooney inte fanns i asken, han är grymt snygg
Helena

Anónimo dijo...

jag fick bara en kapsel av varje smak, alltå 12 st kapslar i sverige, ordinarie pris (då, innan kronan kollapsade) 36 kr. Föredrar lådan. Men det värsta var att maskinen kostade nästan 200 euro mer än vad mina svärförldrar betalade för exakt samma i spanien.

Man jag är nöjd.