25 dic 2008

Hur GÖR man??!!




Varje år får man fina julkort, även före photoshops och digitalkamerans tid, med familjen samlad alla och envar på bild. Och inte fan ser/såg de helt nissiga ut!
Efter ett antal (stort antal) mer eller mindre misslyckade bilder där vi ser rent muppiga ut upptäcker jag när det var tre sekunder kvar innan tagning att jag ju sitter och har förklädet på. Efter det var det som att förtrollningen var HELT bruten, alla tittar åt olika håll, gråter och skriker samt även en del smärre rymningsförsök. Helt jäkla omöjligt. Men ni kan ju i alla fall få en aning om hur fina vi var, flickorna i likadana kläder (jo jag vet, det är varning på mig vid det här laget, men jag skyller det som allt annat på sömnbrist) som de fått julklappspengar till av sin gammelmormor Baba och gammelfarmor Roser.
Tusen tack!

No hay comentarios: