12 dic 2008

What a welcome offer!!!

Wow! Det såg så fint ut på bild, välkomsterbjudandet som hörde till första beställningen av kaffe till vår oerhört fantastiska och efterlängtade Nespressomaskin. En degustaciónlåda (alltså en låda med smakprover) som i vanliga fall kostade 27 euro skulle de ge en i present.
På bilden online var den full, när den kom var den tom. Jag ringde självklart för att påpekade deras misstag men fick då veta att no no, det var bara lådan man fick. Som ni ser så sitter det även en liten "kaffeindikering", precis som i en Alladin-ask, och man skulle ju lätt kunna väganledas att TRO att man skulle få kaffet också. Men som sagt, så var det inte...
Tur att jag beställt 250 kapslar till då...snopet annars.
Men nu skall här drickas GOTT kaffe. Var jag en stugsittare tidigare så vet jag inte VAD som skall locka ut mig nu.

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Fann du dig i att få en tom låda?

Viktoria Löwenthal dijo...

Jag vart så paff så jag sade ÖH, ok?! och lade på. Men nu skall jag googla runt och se om jag hittar ngt om detta välkomstpaket, saken är den att man inte kan gå tillbaka och se vad det var de erbjöd. Men inte kan det ha varit en tom låda? Skall skriva till nespresso och se, säker på att de sade att man på detta vis kunde få en aning om de olika goda sorterna.

Men skumt va?