4 feb 2010

Nöjda tjejer

De är SÅÅÅ nöjda med vårt nya liv. Och jag är SÅ lycklig.
gala går inte längre till dagis och Junia går bara 9-12. Sedan har vi fantastiska maja som båda barnen redan fullkomligen AVGUDAR och jag lovar, jag har ALDRIG sett Gala så till sig i trasorna. Hon är sååå nöjd, glad, spattig och skrattig. Och Junia hojtar God Morgon mamma med glad nöjd röst.
Ja ni gott folk, man skall följa sin inre röst, det är viktigt. Och jag önskar bara att jag hade gjort det för länge länge sedan.
Men nu är vi i paradiset!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Va roligt att det funkar så bra och toppen att du återigen tog ett nytt steg för att få livet att fungera på bästa sätt.
Helena

KARLAVAGNEN dijo...

KUUUUL! Kan vi få länken till Majas blogg så vi får veta hennes perspektiv? ;-)


Nä, ignorera mig - e bara avis på Maja, it should have been meeeee!!!! :-)

Viktoria Löwenthal dijo...

tack helena! fast jag hade en delsömnlösa nätter innan..vet du hur folk reagerar närman ger upp en kommunaldagisplats i katalonien?

karlis: du kan få komma i september. jag veeeet ju att du är sugen på katalonien.
:)