24 feb 2010

Fick in ett bokjobb som är urgent

Så nu ligger bloggen nere tillas det skall vara klart klockan 11.00 på fredag. Blir det jobbet bra får jag förhoppningsvis fler "urgent" fall och de betalar sig bättre. Alltså jag läser ett manus som kanske kan bli utgivet i spanien och så resumerar man det och ger en massa betyg etc.
betalar sig ok om man läser fort (som jag och hela familjen gör).

Varför var det tvunget att bli kris just när jag sade upp mig för att starta eget????!!! Så taskigt och störigt!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ställ dej frågan: "Vad behövs för att jag ska få flera Urgent bokjobb i veckan som betalar bra?" och följdfrågan "Vad mer är möjligt?"

Leta inte efter svaret - låt det komma till dej!!!! :)

Think positive! Allt har en mening och en lösning!!!

Anónimo dijo...

Lycka till och låt det kling i kassan!!
Helena