6 feb 2010

Glam

Skall hoppa i badet med en Marianne Keyes jag fått låna av Maria. Så skönt med hennes böcker ibland, de är välskrivna. representerar ett liv som jag kan känna igen till vissa delar (fylla, kärleksproblem och misär på irland torde vara som lite varstans) och tycka det är kul att flukta lite på på andra delar. Just denna utspelar sig i LA (Änglar heter boken) och tänk, precis nu, när jag skulle skutta in i badet och bara kolla bloggen snabbt en sista gång så har beverly Hills (enligt feed-grejsen med alla flaggorna) kommit in och hälsat på. Så jag tar Beverly med i badet och storyn blir så mycket mer live!
Sedan tar det slut på glam och jag går upp ur badet och njuter mitt nybakade bröd - att vara fattig har sina fördelar (ja inte att vi är så fattiga att vi måste baka bröd, det lät bara bra. Jag menar snarare att jag i stället för att befinna mig i en glammig värld i LA som jag säkert ändå inte hade gillat ett dugg med tanke på hur jag är bla bla så är jag nöjd med min tillvaro just nu).
Shit. God natt. MÄRKS det att jag hade kurs i morse? Intensiv privat kurs - det tar på krafterna.

No hay comentarios: