23 ene 2009

Snabb uppdatering

Hinner inte skriva nu men vill stilla er nyfikenhet:
Gala sov som ALDRIG förr. Vaknade EN GÅNG klockan 3, var vaken en och en halv timme (av gammal vana från bådas sida tror jag, jag hade nog kunnat få henne att sova tidigare men eftersom jag är lite tilltufsad sedan tidigare ändlösa försök så gav jag mig inte ens på det) och efter det sov hon till klockan åtta. EN ENDA GÅNG! Helt fuckin otroligt! Mer akupunktur åt folket!!!
Jag var dessvärre vaken, nu är det jag som har en grav sömnstörning (pågått en längre tid), jag vaknar och undrar varför hon inte vaknat ännu och ja sedan blir jag stressad för att somna om och VARFÖR vaknar hon inte nu då när jag ändå är vaken och så ligger jag så och stressar upp mig i timmar och SÅ vaknar Gala till slut. Och det var ju det jag visste så det var ändå ingen idé att somna...
Men visst är det fantastiskt så säg??!!

5 comentarios:

Selmas o Gretas krypin dijo...

HELT FANTASTISKT!!!!! GRATTIS!!! Kanske ska passa på att ta dig ett par stick själv när ni ändå är igång??? Tänk när ni BÅDA sover i ett streck..och vaknar med kuddstreck i ansiktet VARJE MORGON!!! :-D
hörs i kväll! PUSS

Anónimo dijo...

Ja, kanske stick eller MP3-spelare i öronen med yoga/avslappningsinstruktioner??? När är Galas nästa sejour hos akupunktörskan?

Rebecca Löwenthal dijo...

Kanske borde du passa på och behandlas samtidigt?! så att ni sover både två.

Anónimo dijo...

Grattis!
Jag vill också få sova MEN gillar inte de däringa nålarna...

Viktoria Löwenthal dijo...

Annette: Nålarna är inte alls så farliga, Gala reagerade inte över huvud taget på den de satte mitt uppe på skallen och de andra (insidan av handleden och insidan av vaden) blev hon mest arg för att vi var tvungna att hålla i henne medan de satt där för att hon inte skulle dra ut dem. Jag är inte särskilt blödig men även om jag hade varit det så hade jag gjort det. Har ni ett sömnproblem av denna kalibern är det ABSOLUT värt att prova.