6 may 2009

Såg jag sååå risig och schleten ut?


Fick en present av Ylva första gången jag var uppe på kurs i mars; Vitamax B-active.


Det är brustabletter med OVANLIGT god apelsinsmak, lite light och med mer salt/mineral/öljästsmak (ja just det där med mineral och öljäst - det lät det!) och jag riktigt känner hur de brusar till i min söndetiltade hjärna och hur jag mår BRA! Ylva har för övrigt dessa tabletter som någon slags alltiallo märkte jag när jag var uppe sist; apertizer/drink-innan-maten/efterfestdricka alla som kommer över bjuder hon på denna knallgula blandning.


Jag är helt hooked, kan komma på att jag inte tagit dagens dos och bli helt glad, som när man var rökare och kom på att man inte rökt på en timme eller så, fest!


3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Inte du, men jag... Bara fjädrarna som fattas. Så risig ser jag ut!

Elin dijo...

Var kan jag fá taag i dessa,skicka,skicka webb adress pleeeaaaaasssseee.

Viktoria Löwenthal dijo...

Svenska apoteket, 49 kronor tuben, tror det är en 20-30 i ett rör. KÄNNS som att de funkar faktiskt...

http://www4.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/sidor/Halsaolevnadsvanor_Vitaminerokosttillskott_Sportvegetarian_Sportvegetarian.aspx?sq=vitaminer&tab=Rp&menu=Rp&searchType=global