25 may 2009

Alltså




Saken är den att jag jobbar något så infernaliskt med mitt företag just nu så det hinns verkligen inte med NÅGOT annat. När jag inte jobbar är jag med barnen och när de sover är jag SLUT.



Men vänta, jag gjorde en iakttagelse idag som var bra.



Tyvärr kommer jag inte ihåg den.
På fotona mina systrar Bäcka och Sara på skidsemester i Verbier tror jag det var.
Shit, min blogg håller på att bli en RIKTIGT - TRÅKIG - BLOGG.
I know.
Kanske kan vi ha den som fotoalbum//forum för familj och Karlavagnen & Co.
Men ni får glädja er åt att Om ni blir gravida när ni råkar bo i Barcelona så har den här bloggen blivit så värdelös för att jag kommer finnas här för er då i stället, vale?

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Alltså försöker du ta ut skilsmässa från dina systrar genom att lägga ut gamla bilder på bloggen? Hade du varit min syster hade jag bara minskat ditt syreintag lite grand.

Fast dina systrar är nog härdade... Själv har jag aldrig haft någon syster. Tur det kanske.

Rebecca Löwenthal dijo...

Ja, efter Bullertinabilden (som faktiskt var riktigt hemsk) så lever hon farligt nära randen. Men jag jobbar på hämnden, har tagit några riktigt smaskiga fule-bilder på syrran och när hon minst anar det skall de publiceras. I någon internationell tidning med stor spridning kanske, hehe