12 may 2009

På väg


Igår hade jag möte klockan 10 på Barcelona Activa, en fantastisk institution för alla som vill starta eget. All information samt en mängd hjälp av experter inom temat "entreprenörsskap" samt all tecknologi man kan behöva under ett tak och det dessutom ett ovanligt fräscht och fint tak. OCH GRATIS!!!


Och så är man ett steg längre i drömmen om det egna företaget! Nu skall jag göra en "plan de empresa" d.v.s. en företagsplan och göra klart websidan...pjuh!


Vad då? Vill ni tjuvkika?

OOHHH så pirrigt!


Vale, venga! MEN ni som kan spanska: Det är inte färdigkorrigerat och texterna skall filas på lite till, det är bara ett ovanligt köttigt skelett ni ser,ok??




Och just det alla ni gravida out there: Gratis profylaxkurs för alla som befinner sig i Maresme/Barcelonatrakten fram till september!!!

6 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Jättebra! Hojta när du e klar så ska jag tipsa runt. Kan man få profylax-kurs om man bara är allmänt rundlagd (dvs ser gravid ut?).

Viktoria Löwenthal dijo...

NJae,men om man vil ha bukt med nerver och annat kan vi allt andas lite!

Anónimo dijo...

Hemsidan ser jattefin ut, stilren och snygg. Jag forstar att den inte ar klar annu men ger garna lite rad om det ar okej. Jag tycker ni ska namna nagonstans att man kan fa referenser fran tidigare kvinnor som fatt hjalp fran er/din kollega. Samt ha hemsidan pa catalan och engelska ocksa forstass. Kram och lycka till. Det kommer nog ga jattebra. Vad kommer ni ha for marknadsforing forutom hemsidan?
Tessan

Anónimo dijo...

Grattis till websidan! har bara snabbt tittat in på den, och måste säga att den ser väldigt bra ut! Ett stort plus till mycket fina foton, ger ett professionellt helintryck !! Monika

mari dijo...

Jag tror att jag ska bli gravid bara för att kunna anlita er!
Jätte fin hemsida. Lycka till!!! Vi ses pà LÖRDAG :)

Viktoria Löwenthal dijo...

Mari: Heja heja, a por el tercer!