18 abr 2009

Iron Maiden-maiden wannabe?




Jag får ingen klipptid hos Jenny & Jessica (hos Jenny)! Ja visst är jag alldeles för sent ute och visst kunde jag likaväl ha beställt tid redan för en månad sedan eftersom jag visste att jag skulle till Sverige och jag visste exakt när jag skulle vilja ha tiden. Men, nu blev det inte så och så blev vi sjuka och nu är det kört.

Fast, det kanske finns något som jag inte prövat...

A) Jag hotar med att gå runt med håret utsläppt och när alla undrande höjer ett ögonbryn så säger jag glatt att JA, visst är det fiiiint, har precis varit hos Jenny & Jessica och fått det fixat!

B) Bjuder ner Jenny till Barcelona

C) Tvingar henne att klippa mig på tisdag som är hennes lediga dag (vari tvånget ligger eller hur det skulle gå till rent praktiskt har jag ännu inte kommit på)-

Tror jag kör på Iron Maiden-konceptet dvs option A. Verkar mest skrämmande.

Bilden kommer från KLICKA HÄR

3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Nä, du ser mer ut som han killen i var det SLADE de hette? Samma Afghan stuk på håret. Fast, det är ju bra mycket häftigare än att se ut som en nyinvald MP-ist.

Viktoria Löwenthal dijo...

Va? Nyinvald MP-ist...me suena...var kom det ifrån?

KARLAVAGNEN dijo...

Äsch det var när du hade någon annan fotosession för någon mer officiell bild och jag tykade mig lite.