2 ago 2008

Hå hå

I morgon är det definitivt sista dagen som jag går upp i ottan varje dag för då kommer rogge och då är det dags för inkassering av de två veckorna som vi lämnat honom "de rodriguez" (när man är..ööhh...vad heter DET nu då på svenska..inte sol-och-vårare..något med grönt? På grön kvist? IIIII min svenska flyter INTE längre, 10 år gör sitt till) och han har FÖRHOPPNINGSVIS om hans liv är honom kärt med sig kabeln till kameran så att jag kan ha lite färggladare inlägg.

Fast i samband med att han kommer så drar vi norrut så bloggen kommer med all sannolikhet ligga lite lågt någon vecka till.



2 comentarios:

Anónimo dijo...

gräsänkling var nog ordet du letade efter :-)

Mvh, Jeanette (Marbella)

Viktoria Löwenthal dijo...

JA! Just så, jag var ju svindlande nära, grönt var rätta färgen. Tur jag gick och lade mig : )

Tack Jeanette!