2 ago 2008

Egen statistisk byrå

Hemorojder, carpaltunnelsyndrom, bebisnamn och jättedildo; se där vad svensken söker på google.se. Mina flaggor visar ju inte bara vägen till era datorer utan även hur ni kom till min blogg och som den sanne snokaren jag är så älskar jag att trycka på den lilla länken och få upp allt, i realtid. Underbart.

Men jag tänkte göra det lätt för alla er stackare där ute med hemmisar och CTS etc. I show you the way:

Hemorojder: Svårknäckta små djävlar. Se till att äta mycket fibrer så att magen hålls i trimm (ammar du så drick MYCKET MYCKET vatten och lite salt så underlättar du för tarmarna) och stryk på HONUNG (jo, kan låta klibbigt men det är krämerna från apoteket också, minst lika klibbiga).

Carpaltunnelsyndrom: Gör ONT. För mig kändes det som att hela handen skulle sprängas till slut, endast voltarenkräm (jo men jag bor i Spanien, vi FÅR använda tunga droger under graviditeten, och epidural vid förlossningen) underlättade liiite, lagom för att kunna sova, för det var definitivt värst på natten då jag låg ner.
Kudde under magen hjälpte också, se till att buffa upp med många kuddar så att magen inte gör att hela kroppen sjunker ner i madrassen för då blir det ännu värre.

Bebisnamn: Finns tusentals linkar, sök på names också så har ni fler möjligheter att hitta fram till utländska sidor som har namn från hela världen. Ta namnbetydelsen med en nypa salt och dubbelchecka gärna innan ni bestämmer er (detta i fall att ni tar ett turkiskt namn som det står betyder blomma när det egentligen visar sig betyda något annat OCKSÅ, som t.ex det vackra finska pojknamnet som jag hittade som visade sig ha sekundär betydelse...kuk. Jo visst. Och så hette finske country managern för vårt företag.

Jättedildo: Konstigt nog dyker det upp avsevärt många fler som söker på detta på helger och nätter. Är sextankar inte vardagsbundet alls? Men sorry, kan inte hjälpa er här, jag skrev om en ful byggnad i Barcelona. Eller ful och ful, väldigt mycket fallos, så mycket att det nästan stör. Fast nu har jag börjat gilla den, så är det.

No hay comentarios: