11 jul 2009

Allt har sina fördelar

Att Rogge är un despistat, dvs helt och hållet lost för det mesta vad gäller allt basic, det brukar driva mig till vansinne.
Men det har faktiskt sina fördelar! I samband med doulauppdraget började jag sova i rummet som vetter mot terrassen, lååångt från alla barn och skällande hundar, helt fantatsiskt. Många gånger innebar detta en cirka 6-7 timmars (nästan) oavbruten sömn. Nu är bebin ute, mitt uppdrag är över och jag fortsätter glatt att sova vidare där borta i andra änden. Inte en chans att han kommer komma på det inte, det FINNS INTE i hans hjärna att det var av en speciell orsak som jag flyttade dit. Och på torsdag dra jag till Sverige med båda monstren så det är väl lika bra att passa på att sova nu, man får inte vara dum.

1 comentario:

KARLAVAGNEN dijo...

:-) och ingen princess tårta eller skvaller med din familj blev det på sommar semestern heller!