15 mar 2010

Skumraskeri ringer

4500-punds-mannen ringde idag. jag satt på playan och läste en bok till förlaget då det ringde från (guess what) ett hemligt nummer.
-Si
-Hi Viktoria? It´s martin
-Excuse me?
-Martin. Are you all right? Are you all right Viktoria?
-Öhhh...yes, I am fine, thanks...
-Did you receive my cheque?
-Yes I did, but I threw it away.
-You did what? Why Viktoria, why did you do that, you must understand
-Listen, I threw it away, this is not my way of doing business, receiving money for jobs I haven´t done.
CLICK!

Men visst var jag tuff!

Mfffuuuggggrrgghghghghgjhgjh (jag när jag ligger bakbunden i en källare med en strumpa i munnen)

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Men är det sant? Det är ju helt sjuuuk ju!!!

Viktoria Löwenthal dijo...

ja men visst är det sickt!
gör de så här till 300 pers i månaden för att eventuellt EN desperat stackare skall fastna i fällan elelr har jag bara haft...öhh...antropologisk överblick/nyfikenhet/what so och gått ett steg för långt då jag undrade vad det var för jobb? men inte kan väl jag vara den ende som svarat??

Rebecca Löwenthal dijo...

creepyyyyyyyyy

Anónimo dijo...

Hua!!!