7 sept 2010

Jomen jag är nog tillbaka. Tror jag.

Har så mycket jobb så lite bloggande kan kvitta. Dessutom har jag saker att säga. Inget viktigt, men det måste ut så att det inte bloggar av sig själv inne i huvudet, det är en ful ovana man får som bloggare annars.

Är detta en "mummy blog"? Det tycker inte jag. En sak är att vara mamma, en annan sak är att blogga om dammsugare och bästa blöjsort, och det kan jag väl inte anklagas för, än i alla fall. fast man kan tydligen tjäna mycket pengar och bli inbjuden på fancy uppdrag om man bloggar lite mer fokuserat: mummy bloggers


3 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Hade nästan gett upp hoppet om din blogg...guds hand har varit där för evigt, känns det som. Och fotbollssommaren har bleknat i takt med solbrännan. Tycker absolut att du skall ta ännu ett jobb. Det verkar som om du har alldeles för mycket ledighet och kan ligga vid poolen i tid och otid. Hehe

KARLAVAGNEN dijo...

VÄLKOMMEN TILLBAKA! Du har varit saknad må du tro!!!

Viktoria Löwenthal dijo...

Tack söta karlavagnen! Vi körde för Amarant varpå min mamma sa: Men! Skulel vi inte träffa Karlavagnen ngn gång?!

Heheh, börjar bli dags tycker jag

Kram på dig
vik