15 jun 2009

Wow!! Am I??!!! YES I am!

CNNBC video

Shared via AddThis

10 comentarios:

Annette dijo...

Of course You are!!!

Viktoria Löwenthal dijo...

Haha, LEVER någon läsare fortfarande!!??

KARLAVAGNEN dijo...

JAAAA!

Mamma Lena dijo...

Knappt!

Annette dijo...

Ibland.

Rebecca Löwenthal dijo...

Alltid! Men du är numera så uppe i smöret. Tänk bara, till och med Obama! Så jag vet inte ens om du har tid att titta till din blogg.

KARLAVAGNEN dijo...

Men vi har ju varandra - med vi menar jag vi i läsekretsen. Vi ska hetsäta Princesstårta i sommar på något kondis i Malmö och bara prata om dig! Eller kanske inte.

Rebecca Löwenthal dijo...

Jaaaaa, på Amarant!! sist vi åt tårta därifrån så höll vi på att smälla av på kuppen, den var så fruktansvärt ohyggligt jättegod. Den var mycket plattare än vanlig prinsesstårta, men det var desto mer av allting. Och marsipanen påminde om himmelriket (om det är någon som varit där tidigare...)
ps. Snoret, bloggen är som ett barn, om man sköter det styvmoderligt, så får man skörd därefter, puss

KARLAVAGNEN dijo...

Rebecca? Vilken av dem? http://www.amarantkonditori.se/
Å ringer du mig så bestämmer vi dag? ;-)Fast jag är inte säker på att denna kropp (min) behöver just marsipan och grädde)...

Vickan - du kan få kolla på sortimentet om du vill.

TÅÅÅRTAN....

mamma Lena dijo...

Jag vill också vara med, tyvärr behöver inte heller min kropp ngt besök på Amarant - snarare skogspromenade och medhavd matsäck på vatten och bröd utan extra allt eller hur det nu heter....