30 jun 2009

Men vi har det väldigt bra

När man har en stor familj är det alltid lite svajj någonstans. Just nu (i alla fall JUST NU som i JUST I DENNA SEKUND) svajjar det rätt lite här hos oss.





Förutom att Gala kräkte ner hela sängen strax innan hon somnade, och att jag varje dag hotar med skilsmässa om rogge inte skärper sig och han hatar mig för att jag är tjatig och jag hatar honom för att han är en så typisk man som blir sur för att jag måste tjata när det är HAN som är uppsåtet till mitt tjat och det verkligen inte är JAG som valt denna roll som tjatig och så tycker han jag kommer dragande med min feminism igen och HAN VET OCH HÅLLER EGENTLIGEN MED men MÅSTE jag TJATA så förbannat och då, ja då vill jag slå honom med något hårt i huvudet, och att vi är luspanka och inte vet hur vi skall överleva till i slutet på september då vi får lön igen - ja för utom det så...
Och vi njuter för fullt av livet, är på playan VARJE DAG så att vi glatt kan se fram emot att sätta på oss höstkläderna igen i mitten på juli då vi drar till Sverige (jo jag vet att svenskarna dillrar om JÄÄÄTTEVARMT men det skall vi verkligen see to believe).

No hay comentarios: