13 ago 2007

OH-OH!!!

Jo visst! Det är sant! Ett inlägg! Visst, blixten kunde jag ju skylla på ett tag, men vad hände sedan? Semester gott folk, semester!

Underbart.

Och för att inte komma av mig (i semestrandet alltså) så blir detta ett kort inlägg, mer ett litet fotogalleri, och så hörs vi om och när andan faller på nästa gång. Väl tillbaka i Bcn blir det en rejäl uppdatering - jag menar - jag går ju upp till heltid den 1 september och något måste jag ju dryga ut mina långa arbetsdagar med..hehe..Sedan har jag nya planer såhär inför hösten, som man alltid får då man är på semester och full utav energi:
Jag tänkte starta en Dallasblogg, dock en hemlig sådan och under psedonym/helt anonym. Fast för den som hittar - otroligt lätt att räkna ut vilken familj det gäller.

För faktiskt, den här familjen jag har, den gör Dallas till en piss i Missisippi i jämförelse. We´ve got it all; drugs, sex and rock´n roll. Ja inte mycket rock, faktiskt, men det passade bra att säga det.

Och så här ser jag ut, när Junia är fotografen:

No hay comentarios: