28 ago 2007

Snart snart

Snart så ska jag börja blogga igen, jag lovar. Jag måste bara landa först, vi hade 90 kilos packning att ta reda på plus att det hade varit översvämmning ute där vi har kyl och tvättmaskin etc.

Sedan har vi ju självklart degat lite på stranden också, skönt att vara tillbaka till real sommarvärme.

Men nu laddar jag för att blogga fram alla sommarhappenings och bra-iga anekdoter, alla kusligheter och övrigt (fast det finns rätt mycket som inte platsar i denna familjära blogg, så det får lämnas åt annat håll).

Vi har i alla fall haft det jättebra hela semestern och är glada och relativt utvilade (not). Jo, glada är vi men man vilar ju knappast när man är på hembesök, man flänger hit och dit och man organiserar ihjäl sig för att få allt att gå runt med olika människor man ska träffa. Men jo, det är ju roligt att folk vill träffa en, jag säger inte annat.

Och på jobbet är det skit, trodde inte det skulle vara så skit att komma tillbaka. Men det var det. Den bistra sanningen.

No hay comentarios: